Επιστροφές προϊόντων
Μπορείτε να μας επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν, αρκεί να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Τα μαγιό που επιστρέφονται πρέπει να έχουν την ταινία υγιεινής.
Οι επιστροφές γίνονται εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε. Η αποστολή του δέματος γίνεται αποκλειστικά με ELTA courier Τα έξοδα μεταφοράς της αλλαγής είναι 6€ και τα χρεώνεστε με την παραλαβή του νέου δέματος. Επιπλέον οποιαδήποτε τραπεζική χρέωση λόγω μεταφοράς από τράπεζα εκτός Πειραιώς καλύπτεται από τον πελάτη.
Η αλλαγή πραγματοποιείται με άλλο νούμερο ή προϊόν. Σε περίπτωση που το νούμερο ή το προϊόν που έχετε παραγγείλει δεν σας ικανοποιεί μας στέλνετε ένα email με τα στοιχεία σας και την αλλαγή που επιθυμείτε να κάνετε.
Στην συνέχεια στέλνετε το προϊόν που δεν επιθυμείτε σε εμάς με ELTA courier και εμείς μόλις το παραλάβουμε σας στέλνουμε την νέα παραγγελία.
Οι επιστροφές εντός Ελλάδος στέλνονται αποκλειστικά με ELTA courier. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλη εταιρεία δεν έχουμε καμία ευθύνη για την παραλαβή του δέματος και τα έξοδα αποστολής.
Επίλυση διάφορών
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη